annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Velkommen til iform.no - Treningsstoff for muskler, form & styrke

Styrkekalkulator

Det er tre alternativ nedenfor, legg inn din 1 RM, og dine neste 16 treningsøkter blir regnet ut

Det første alternativet "Lett" med en økning på 2% av 1 RM i løpet av 16 treningsøkter. Dette bør brukes av de som vil øke belastningen veldig sakte.

Det andre alternativet "Moderat" passer for de fleste av oss.

Det tredje alternativet "tøffingen" passer best for de som har anlegg og genetikk på sin side, de fleste har problem med å henge på en økning på 9%

Din 1 RM

Uke Set Reps Lett
(2% økning)
Moderat
(5% økning)
Tøffingen
(9% økning)
1
3
8
2
3
8
3
3
7
4
3
7
5
3
6
6
3
6
7
3
5
8
2
5
9
2
4
10
2
4
11
2
3
12
2
3
13
2
2
14
2
2
15
2
1
16
1
1

Denne kalkulatoren er lånt med tillatelse fra Tim's Nutrition and Weightlifting Page.

Kopirett © Iform.no; Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. Alle rettigheter reserverte. Ansvarlig redaktør: Geir Tverdal.
Om Trim.no AS | Annonsere | Betingelser for bruk | Redaktørplakaten | Vær varsom plakaten